araqudaa Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Og så igjen ett lite bankende hjerte:-) Mener å ha sett en statestikk ett sted på nette for abortrisikoen på bakgrunn av hvor lang man har kommet i svangerskapet, alder etc. Er det noen som har den linken ?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Har ikke noe link til noen side, men vet at hvis man er i uke 9 eller lenger og alt ser bra ut er det noe sånt som 95-98 % for at det går bra. Har selv fått oppfølging på klinikk for fosterdiagnostikk på Ullevål syk. Var der uke 9+3 og da sa de at risiko for SA var minimal , men de er jo en grunn til at ordinær UL er i uke 18 for først da kan de se indre organer osv. Det går sikker bra ;-) Lykke til !
nungo Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Åh så flott, araqudaa! Husker godt å ha sett den omtalte statistikken - prøv å sjekk på 1. trimester. Jeg tror at om du har sett et bankende hjerte i uke 8 eller etter det, er risikone for SA nok så minimal :-) Hvor langt er du nå?
araqudaa Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 Takk:-) Jeg er 8 + 2. Skal på Ullevål i løpet av to uker for å ta duotest siden jeg har fylt 38 ved termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå