Gå til innhold

Til Saltpute:) vi vil veldig gjerne ha deg her inne hos oss!


mamma*me*nr2*imagen

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare si at du ikke må ta deg nær av de som er frekke mot deg her inne! :)

Var vedlig dårlig gjort å skrive slik som anonym gjorde til deg, synst jeg. Men er vel en grunn til at den personen er anonym også:/

 

håper at du fortsatt vil være her på bim med oss:)

og at det går bra med deg? :)

 

synst magen din er veldig fin jeg:)

 

( skulle ønske jeg og får slik mage snart;) )

 

nyt svangerskapet ditt helt og fullt ut og gled deg til den lille kommer:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ærlig talt jenter, er det ikke lov å stille et ærlig spørsmål. Det var jo ikke for å være frekk.

 

Ingen som sa at saltpute var tykk, det er ingen regel som sier at kun de tykke har litt mage fra før.

 

Saltpute hadde kjempefin mage hun og ingen som har sakt noe annet. Det var kun et ærlig spørsmål for nyskjerrighetens skyld og ikke for å rakke ned på noen eller si at noen er tykk.

 

Har svart saltpute på det innlegget og håper hun kan forstå at det ikke var for å trakasere henne, men av nyskjerrighet.

 

Unnskyld saltpute at du følte deg trakasert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slapp av:) jeg er bare veldi følsom for tiden... jeg har en sjef som er ufølsom å jeg gråter for den minste ting:/

 

jeg sitter her med tårer i øynene når jeg leser alle innleggene,dere er alle så søte.

 

forstår at d var nyskjerringhet,jeg kan sjønne d siden jeg er så stor for å vere så lite på vei:)

 

d var ikke meningen å lage noe røre:)

 

jeg er bare lykkeli gravid:D!!!!! hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jeg har sett at magen kan vere litt oppblåst på kvelden:/ jeg sjønner ikke hvordan jeg skal føle meg når jeg er høgravid,vist jeg føler meg så klaustrofobisk nå!!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er lov til å stille spørsmål, men litt ydmykhet for andre går da ann å vise.Jeg synes ihvertfall at skal man stille spørsmål behøver man da ikke være anonym???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...