Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 .....har en liten gutt på tre mnd som har kjempet med puppen siden han kom til.....når jeg sier kjemper så mener jeg KJEMPER!!!!!!!!Skyver seg fra puppen og bare hyler ut......så har man disse som gnager til deg om at han bare har økedager.....ingen kan komme her å påstå at jeg får mer melk av en unge som bare wræler til puppen og ikke suger på den....Nå har jeg begynt med morsmelkerstattning på kveldene...og i dag har han fått det på dagen også......Men jeg vil jo helst fortsette å amme....og pumping hjelper ikke på meg...blir bare søl.....Hva skal jeg gjøre???må itillegg føye til at jeg har en gutt fra før også og han ammet jeg til han var 10 mnd uten noen problemer..... HJELP MEG VÆR SÅ SNILL!!!!!!!!!!!!!!
Expat Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Fortell: Har barnet bra med våte bleier og god vektoppgang? Har du en sterk utdriving? Hva slags pumpe har du forsøkt? Har han en sterk moro-refleks (forskrekketrefleks)? Er det sånn med alle ammestilliger?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Ja han går bra opp i vekt....men dette har stagnert litt nå de siste 14 ukene. Nei har ikke sånn kraftig utdrivning,må håndmelke litt først før melka kommer. Har leid elektrisk pumpe på helsestasjonen.Har også prøvd manuellpumpe fra Avent...men blir bare søl av begge to og sitter veldig"unaturlig"når jeg skal pumpe føler jeg.Får vondt i rygg og nakke. Alle refleksene hans er helt bra.Har nettopp vært til barnelege med han der hun skrøt av de gode refleksene hans. Alle ammestillinger har jeg prøvd.men han er like missfornøyd uansett.Om natten tar han puppen bra.Har derfor prøvd å ligge å amme han om dagen.men dette hadde ingen effekt på han.Kunn rolig om natten når han ligger i senga sammen med meg..... Huff blir jo utrolig frustrert.Syns så synd på han.Men han er veldig fornøyd etter at han har fått mme.hen sleit litt for å finne rette sugeteknikken på flaska.men den har han inne nå.
Expat Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Så altså klassisk brystvegring da. Ja, det har et navn. Kan du lese på ammehjelpen.no, a-å, brystvegring, og så fortell meg hva du får ut av det, og så snakkes vi i morgen igjen?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Takk skal du ha:)Skal oppdatere i morgen:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå