Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 jeg fikk spiral for en uke siden, ca. kjente etter trådene nå , men kjenner ikke noen. har den falt ut?? dumme meg sjekket ikke med en gang, men er nå fryktelig redd for at den har falt ut. eller kan det hende at man ikke kan føle de trådene?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg kjenner mine godt gjennom stort sett hele syklusen. Men rundt eggløsning trekker livmortappen seg opp, og dermed også trådene, slik at det hender de blir borte på denne tiden i syklusen. Er du sikker på at du kjenner langt nok opp? Ellers tipper jeg alt er i orden - det er sikkert livmortappen din som sitter høyt opp, og drar trådene med seg. Du har vel ikke merket at den falt ut ved mens eller lignende? Sjekk igjen om et par dager, og be evnt om kontroll hos lege hvis du ikke klarer å finne de i løpet av en stund. Kanskje legen klippet din ekstra kort.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 har aldri kjent trådene, men vet at den er der(kjenner litt kiling avogtil), og mensen er regelmessig, så tenker det er fordi legen klippet dem korte (det sa hun at hun gjorde)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå