Gå til innhold

Noen med bare svake test og allikevel gravid ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

æ e no 9 dager over IKM og har fortsatt bare svakt positive streker/skyggestreker. har hørt om mange som har hatt negativ urinprøve i mange uker å måtte til lege for å ta blodprøve.

Noen her som har hatt negativ urinprøve og positiv blodprøve (trodde egentlig ikke at det at mulig)

"Usikker fra nord"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har svakt positive streker på testene så er du vel gravid? Særlig hvis du har tatt flere tester og alle slår ut med en svak strek... Var fryktelig usikker selv når jeg testet , fordi jeg nesten ikke så strekene... Men de var der. Dro rett til lege for jeg tenkte at de kunne ta en blodprøve av meg, men de tok også urintest som slo så svakt ut at de nesten kranglet om at den var positiv... men en strek av en strek sa de, og jeg var gravid:)

Skrevet

Hei "spent på spire"

det var hyggelig svar :) håper det gjelder meg og.. Hvor langt på vei var du ta du testet og hvor langt er du nå ??

Klem og lykke til videre

Skrevet

Hei!

Jeg testet på mandag, 3 dager på overtid. Testen var svakt positiv, men om streken er sterk eller svak spiller ingen rolle, man er like fullt gravid. Det har med hvor mye av stoffet HcG man har i urinen. Du er nok gravid, ja!! Jeg er 4+4, med termin rundt 17.mai. Har flere symptomer; småkvalm, trøtt og tom for energi, hodepine, prikking i brystene, må ofte tisse. Har du symptomer? Lykke til!!

Skrevet

Hei

Gratulerer med spiren :)

Æ har ingen symptomer egentlig, eller kanskje litt kvalm... Har mistet 3 ganger tidligere (1 MS og 2 SA) så er redd for at dette er nok en SA. Prøver å tenke positivt, men håper at testen blir "skikkelig" positiv snart..

Klem *HI*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...