Gå til innhold

flere med kake dilla?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, absolutt! Jeg spiser kaker i tide og utide, bakte sjokoladekjeks i går og blir havrekjeks på fredag, har også sett meg ute en kake å bake til neste helg. Kan ikke gå ut av butikken uten skolebrød...nam nam!!!

Har virkelig tatt seg opp siste mnd ja :o)

Spiser og koser meg jeg da! Sambo spiser ikke desserter og kaker, så da sier det seg selv at det blir mye til meg og bebin, hihi!

Annonse

Jeg og..... og jeg spiser ALDRI kaker og dessert til vanlig. Nå er det det eneste jeg har lyst til.... gi meg sukker!!!!!!!!! Jordmora har sent meg til utredning for svangerskap diabetes, og det har jeg hørt at ikke er noe særlig bra.

Kanskje det er flere her inne som burde sjekket det????

eg er fullstendig hekta på brownis og fyrstekake og ellers alt det man kan få i seg av sukker:) har vert det sida eg begynnte på 5 mnd og det er bare blitt verre no dei siste to ukene,er i uke 32:) spesielt saftige stor boller med masse melisglasur og sjokolade og eggeboller og kokosboller:) forloveden min bare smiler og ser rart på meg når eg har satt til livs 3-4 boller og ber om 2 til:) er også veldig hekta på soft is og sandwich is:)

Jeg elsker kaker,men er ikke mer kakesugen nå enn ellers,det tror jeg ville være umulig,he-he! Har desverre fått bakeforbud innimellom,for mannen min har gått opp et par-tre-fire kilo ekstra,og han skylder på de gode kakene mine:-( *hmpf*

Har egentlig ikke fått dilla på noe spesielt. Veldig glad i fersk appelsinjuice og frukt(samt kaker og sjokkis),men har ikke sånn unormalt mye lyst på det,så tror ikke jeg får skikkelig dilla,jeg!

Jeg spiser nesten aldri søtsaker ellers, men nå har jeg fått fullstendig dilla. Må ha sjokolade hver dag. Wienerbrød med eggekrem og softis spiser jeg også mye. Det spiser jeg aldri ellers. Godt å se at det er flere i samme båt. Har dårlig samvittighet, men klarer ikkeå la være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...