Gjest Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Har kjøpt oss ett bilsete som heter maxi cosi cabriofix med easyfix. Dama på butikken viste oss funskjoner etc og jeg husker hun sa det var viktig at handtaket stod i riktig posisjon.... men har helt glemt om det skal være opp eller tilbake ... ? Noen som vet???? (Med opp mener jeg mot taket, slik det er når man bærer setet. Tilbake da er det felt ned mot hodet til ungen. Altså mot front i bilen. ) Og i tillegg var det en sånn solskjerm på setet, men det har ikke vi. Er dette standard eller kan man kjøpe i tillegg?
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Kan desverre ikke svare deg på det første spm men sikker på at sol skjermen ikke er pakket inn bak der... Bak en så plast greie som man må dra litt ut for å få den frem?? Ligger en sånn plast beskyttelse bak hele...Kjenner du mist på den så kan du kjenne en slags knapp?
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Du er jo helt genial ... da jeg lette bak der.... fant jeg ett "hemmelig rom" og der lå jaggu meg bruksanvisningen og garanti beviset. Og det er innebygd solskjerm ja. Og bærebøylen skal være opp Jippi Thank u
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 så bra da ordnet alt seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå