Veroo Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 I dag har jeg vært på UL men eneste dem så var fostervann, litt....og fostersekken.....men ikke noe foster. Legen trudde jeg var 6 uker på vei, men burde man ikke se noe da?? Og han sa noe om at jeg kanskje var 4-5uker, men har over 4000 i hcg, og det er mye til 4 uker. Noen som har noen råd eller opplevd det samme??
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Hvofor var du på UL så tidlig?
Veroo Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Har mistet for ikke lenge siden, og har ikke hatt mens imellom, så ville se at alt er bra.
*lykkelig mamma* Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Hei! Har opplevd det sammme. Jeg var egentlig 6 uker på vei å skulle bare ta en vanlig gu sjekk pga celleforandringer. men de kunne ikke se noe foster. Enten måtte jeg vær kortere på vei (noe jeg visste jeg ikke var pga mens osv) eller så var det en ma. Var mye frem og tilbake med ultralyder og måling av hcg i ca 4 uker til før de konstanterte at det dessverre var en ma, å jeg måtte til utskraping. Men vet du når du hadde siste mens da? Om det faktisk kan avvike ett par uker etter dine bergninger? krysser fingrene for deg å ønsker deg masse lykke til
Veroo Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 Mistet i slutten av juli, men har ikke hatt mens etter dette. Har en UL den 27 sep igjen, men hcg prøvene mine går opp.
*lykkelig mamma* Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Det gjor mine å. Derfor tok det så lang tid før de gjor noe, Men så lenge du ikke har hatt noen mens er det masse håp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå