Synne&TheTerminator Skrevet 11. september 2007 #26 Skrevet 11. september 2007 ååå, så heldig du er!! Skal bli jordmor jeg oxo, men er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig lenge til den tid kommer=P Lykke til=D
puspus Skrevet 11. september 2007 #27 Skrevet 11. september 2007 Veldig misunnelig................. Det er min store drøm også, men siden jeg bor i Kristiansand, har mann, 2 små jenter og hus under bygging blir det helt umulig å reise bort i 2 år. Så hvis det ikke tilfeldigvis skulle komme jordmorutdanning til Kristiansand så blir det nok bare med drømmen.....
Monajenten Skrevet 12. september 2007 #28 Skrevet 12. september 2007 Hei ikkenonick:) Jeg er 22 år, og for tiden er jeg hjemme med lillebror på 8 mnd:) Jeg er utdannet kjole og draktsyer, men det er veldig vanskelig å få jobb, spesielt i Norge (upraktisk:-/) Musikk er min store lidenskap, og jeg drømmer om å kunne leve av det, men det er jo ikke akkurat det enkleste... Syns det er veldig vanskelig med jordmorutdanningen, for jeg ser for meg at det er noe jeg virkelig ville trives med å gjøre, men jeg vet ikke om jeg vil det SÅ mye at jeg syns det er greit å utdanne meg tre år først til noe jeg aldri har ofret en tanke for min egen del engang, og i tillegg måtte ha praksisen. Skjønner selvfølgelig at man må ha de grunnleggende kunnskapene før man kan gå i gang med jordmorutdanningen, men jeg vet ikke om jeg hadde klart det.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 12. september 2007 #29 Skrevet 12. september 2007 Det samme tenkte jeg. Selve sykepleien fristet lite, men her sitter jeg på skolen akkurat nå å har begynt på sykepleien 1.år. Og det er KANON kjekt! Veldig interessant og lærerikt. Skal i praksis på sykehjem i vår,gruer meg litt med det blir spennende. Tenk på alt man får ta del i. Selv om jeg aldri kunne tenke meg å jobbe på et sykehjem blir det en kjekk erfaring å ta med videre. Så dere bør hvertfall begynne på sykepleien.så finner dere fort ut om det er noe eller ikke. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå