Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei...er helt ny på denne siden,har lest en del,og det er godt det er flere av oss med Ivf ..har nå satt inn på forsøk nr 2 nå.og går bare håper og venter. : Krysser fingre og tær ... Så,er det noen som har opplevd mye mage/tarm smerter etter innsetting av egg?? føler meg gravid i 4.mnd : ( dette er veldig ubehagelig ja...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10349349-oppbl%C3%A5sthet-etter-innsetting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du , pulsen.

Hadde nettopp uttak/innsetting i uke 34.

Jeg fikk vondt etter uttak ,som bare ble verre etter innsetting...lurer litt på i ettertid om det var crinonen , ble nemlig ikke sånn før etter jeg begynte med den...

Og da så jeg ut som jeg var endel mnd gravid =)

Fikk beskjed på riksen at jeg kunne ta microlax (på rd 2) ,

men det angrer jeg på nå...vet jo ikke om "krampene" som en får av det har noe og si ,men hadde jeg gått igjennom dette på nytt,

hadde jeg nok heller bare levd med smertene og håpet på det beste....

Uansett , poenget var at jeg hadde så sinnsykt vondt , så jeg skjønte fakta ikke at det sannsynligvis hadde med luft,gass,obstipasjon osv å gjøre ...

Lykke til med forsøket :)

Klem fra en annen venter...

Det er gått en uke etter min innsetting. Inntil et par dager siden både følte og så jeg oppblåst ut. Og jeg hadde av og til litt småkramper i magen. Merket også at jeg ble litt fort sliten men det kan bare være psyken min som var....Nå en uke etter er jeg bare oppblåst, dvs magen står rett ut, men ikke noe luft eller smerter. Men i tillegg har jeg fått et "mens" drag over kroppen....dvs jeg merker alltid mensen komme på håret, på øynene som får ett trøtt drag og et par pitte små hvite kviser som mulig bare jeg ser. Og da begynner panikken å bre seg...er dette normalt i denne perioden? eller er det virkelig mensen som kommer?

Oppblåstheten kan være overstimulering av kroppen pga alle hormoner som er tatt ifm uttak/innsetting, dette fører til veldig store eggstokker og væske i kroppen. Jeg ble lagt inn på sykehus for dette, noen må visst ha sykehusopphold på 2 uker... Dette er IKKE for å skremme, det er sjelden farlig - men kan være forferdelig vondt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...