Gå til innhold

Gravid på pilla.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå gått på Yasmin siden jeg fikk min datter i mai 06. Har tatt den på samme tidspunkt hver dag. Fant ut i går at jeg er gravid. Vet absolutt ikke hvor langt jeg er på vei, men har hatt uregelmessig mens et par mnd. Skal til legen om en uke. Noen som vet åssen jeg kan finne ut sånn ca hvor langt jeg er på vei???? Forrige gang ble jeg gravid på pilla, men min egen skyld siden jeg var litt slurvete... Da ble mensen borte med engang og jeg fant det ut da jeg var 5uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke helt sikker, men de regner vel ut fra første dagen i siste mens. Så finner du vel det ut når du kommer på ul :P

 

Du er foresten ikke den eneste, jeg ble også gravid på pilla, men jeg brukte marcelon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brummeline og Januargutten:

 

Tok dere pillen regelmessig dere også, eller hendte det at dere glemte den eller evt hadde omgangssyke e.l.? Jeg er nemlig også litt mistenkelig om det kanskje "er noe " her, men det er mulig det bare er fordi jeg så inderlig gjerne skulle vært gravid (blir prøver om et par mnd, da...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er den jeg går på (microgynon). Men tok du den alltid regelmessig og var ikke syk (magesyke) sånn at pillen kunne miste virkning? Fikk du mensen likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...