Gå til innhold

hvilke pleieprodukt skal dere velge??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter det jeg har lest så kommer Natusan dårlig ut i tester, så er litt skeptisk til dem. Men de er billige og er i alle matbutikker.. Har kjøpt Natusan zink salve og pudder, ellers har jeg kjøpt inn noen Babyline produkter (olje, shampo og såpe). Har lest at Babyline skal være bra. Syns det er viktig at produktene er naturlige uten for mye tilsetningsstoffer, men trenger jo ikke bli helt ekstrem heller, da.

Jeg kommer ikke til å velge Natusan i rompa på babyen, for da jeg brukte det på dattra mi, var ho sår lenge, og det gikk over da jeg begynte med Locobase som smøring i stedet. Søsteren min har rett og slett brukt vanlig soyaolje i rompa (i tillegg til tøybleier), og hennes barn tror jeg ikke har vært noe sår. A-krem skal også være veldig bra, har jeg hørt. Men Natusan blir nok mest til badevatnet i vårt hjem, ja.

jeg har kjøpt weleda..men di lukter så strekt...liksom furu eller noe..tror det er det beroligende middelet som lukter men syntes di kunne lukta litt mindre...babyer skal jo ikke lukte sterkt liksom..

Annonse

jeg har brukt babyline på dattera mi i to år nå, alt man trenger av salver og såper. parfymefri og perfekt for sart hud. svanemerket! er ikke dyr heller, kjøper på helsekost-butikker, tror jeg betaler ca 20 kr for en flaske med sjampo eller såpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...