Gå til innhold

crinone gel og fragmin sprøyter

go*mamma*n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har erfaring med bruk av disse tingene?

Jeg har hatt 1 sa og 3 ma det siste året og er nå gravid på nytt. Har blitt utredet uten å finne noe som helst.. HAr mistet alle i uke 7 og har derfor selv ønsker får crinone. Men så er det disse bivirkningene da...blødninger, har ikke hatt det(tatt bare en dose), men har jo hatt det de tre gangene jeg har mistet. Jeg er jo på do flere ganger i timen kun for å tørke meg i frykt for å blø..Men nå blir det jo håpløst, hvis jeg skal blø som bivirkning også....huff så mye bekymringer man kan ha...Tar hcg prøver to ganger i uka da, er jo en måte å følge med på..

Dette ble langt, takk for at du gadd lese...

klem fra go*mamma*n

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crinone gel vet jeg ikke hva er, men jeg tok fragminsprøyter i forrige svangerskap, og må nok gjøre det i dette også fra ca uke 12 (5 uker på vei).

Hva skal gel'en gjøre? Jeg tok fragmin fordi jeg har påvist blodpropp-tendens, men den kan selvsagt ha andre virkeområder også, er vel en slags blodfortynnende sak. Lykke til i alle fall, håper det går bra denne gangen!

Skrevet

gele'en skal hjelpe kroppen min med å produsere progesteron. siden jeg har mistet flere i samme uke så kan det tyde på at jeg ikke produserer nok. Det er noe skikkelig drit å ta, er ikke akkurat gele, det er slikt hvit/tykt stoff. og en del av dette kommer ut, ser ut som masse vått papir(ekkelt)må ta det på kvelden, slik at jeg er mye i ro...

Fragmin tar jeg pga Hellp syndrom i sv,sk i 05. har ikke påvist noe blodpropp tendens, men det kan være kroppen min lager det allikevel.

er mammen min som setter sprøytene på meg, jeg klarer ikke selv...

klare du?

Jeg er jo sykepleier og det er ingen problem stikke andre....huff...

lykke til i svangerskapet

klem

Skrevet

Ja, må pent det med en samboer som er på sjøen halvparten av tiden : ) Men det går greit, blir seigere og seigere utover i svangerskapet, men du så kjekt når man kan sette den siste!

Masse lykke til til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...