Gå til innhold

andre som har mistet sexlysten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjenner til det der ja sånn har jeg det fremdelse jeg er 14+4 og har egentlig ikke så lyst på sex men har en mann som respektere mitt valg og lar alt gå etter hva jeg vill osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me too..men gubben forstår.. tror han også synes det er rart pga bebisen...hihi.. har forklart at han ikke vil få kontakt med den..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme her....men heldigvis har jeg en forståelig mann som ikke maser og forstår meg.Men håper selv at den kommer tilbake etterhvert for både han og mins skyld..hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her:/ jeg synst d er så rart,for i forge graviditet hadde jeg lyst på sex hele tiden. men nå har jeg ikke lyst på i d hele tatt. jeg er så trøtt å sliten at jeg orker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, utrolig trist egentlig så håper den kommer tilbake.

Vi hadde masse sex ved 1 svangerskap, lysten var på topp hele tiden. Det kan vel ha noe med at denne gangen er jeg mere sliten siden jeg har en fra før, kan ikke ligge på sofaen hele dagen å samle energi til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her.. Men jeg tror nok de fleste menn skjønner det=)) Jeg er veldig trøtt om kvelda, så jeg tror nok han skjønner meg. Har ikke hørt at han klager ihvertfall, å gjør han det så får han høre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...