babybel Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Hei alle. jeg melder meg inn her. Har hatt status som "bli gravid" siden evigheten. I alle fall mange måneder. Er veldig glad!
HjerteMom Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Grattis! Kan tenke meg det smakte med overflytting hit da;)
MammaLykke 08 + 09+ juni 2011 Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 ÅÅ, gratulerer så mye! Lykke til til deg! ;o)
mamman te JM og M Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 gratulere!!!!!!!!!!!!!!!!! har nettopp flyttet inn hit selv!!!!!!!!!!! når ca har du termin da?
kaos83 Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 hei:) så koselig da. vi kan hvist starte vår egen klubb vi da. vi som er gravidog går på skole med nesten helt lik termin... DETTE ER ARTIG. hAR DU NOEN PLAGER ENDA? ELLER NOEN ANDRE SYMPTOMER?
babybel Skrevet 12. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2007 Hei! Jeg har ca. termin 17 mai! Bunaden må nok legges ut, hi hi.
babybel Skrevet 12. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2007 Hei igjen. Symptomene har vært oversett fra min side, men min mann påstår å ha sett dem de siste 14. dagene! Humøret er veldig hormonelt preget, fort opp og fort ned. Ble egentlig mistenksom selv da jeg syntes buksene var litt trangere enn vanlig, har gått opp 1 1/2 kilo allerede.Jeg pleier å være slik at jeg legger på meg mer i starten og så holder vekta seg stabil helt til slutten. Jeg er sulten hele tiden, trodde det bare kom av all den gode maten i kantina på høyskolen! Siden jeg har vært gravid før kjenner jeg at livmorbåndene allerede strekker seg, gjør litt vondt å hoste bl.a. Jeg har ei datter på 16 mnd. som plutselig sa navnet sitt i dag. Fint at hun øver seg til storesøsterrollen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå