tigergutt<3 Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 er så spent så spent og synes hele tiden at kroppen sender ut signaler om at mensen er på vei, men ingenting har skjedd enda. Hadde el på dag 19 og vet jeg har et par dager igjen enda men denne tiden går så sent. Skjønner godt hvordan dere rugere har det!
meka Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Hei! Ser at det er en stund siden siden du skrev innlegget... håper for deg at du har lykkes!! Jeg har også tatt Pergotime.... Er nå gravid og var på UL i dag for å sjekke om det var en eller fler. Det var bare ett og godt er det, men jeg er bare 5,6 uker og ut i fra utregningene til legen for siste mens osv. skulle jeg vært 7.1. Ser at du hadde eggløsning dag 19, jeg må ha hatt eggløsning dag 21, hvis dette stemmer. Ved du om det er sånn at en får lengre syklus med pergo?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg,og mange med meg,har opplevd å få lengre syklus på pergo ). Lykke til videre i svangerskapet meka !
meka Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Takk for svaret, Vilsågjerne! Jeg har hatt en SA i uke 13 og alt som kanskje ikke er helt "vanlig" tolker jeg som at det er noe galt..... Slitsomt! Men veldig glad for graviditeten. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå