ambumamma Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 ..og fått bekreftet at jeg faktis ER gravid. så skulle jeg få henvisning til ul i uke tolv. føles som det er sååå lenge til. er jo bare 5+3 idag.
Vårgutten-08 <3 Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Så bra, gratulerer:) Tiden går kjempe fort, vips, så er du 12 uker:) Masse lykke til!
helinor Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Så bra!!! Vi er faktisk like langt på vei vi to:) Jeg var til legen like før helgen. Hadde 960 i HCG. Skal innom denne uken også for å måle igjen. Er litt redd pga SA for 7 uker siden. Så fikk jeg UL om en måned:) Hvordan går det med deg da? Har du noen symptomer? Klem fra meg!
ambumamma Skrevet 11. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2007 så moro a mamamia:) spurte om å få ul i uke 8-9 men ho mente det var bedre å vente til uke tolv. har hatt en ma og en sa jeg og så jeg er veldig nervøs. ellers har jeg noen symptomer som stikkinger og litt vondt i magen. og veldig trøtt:-) du da?
Veroo Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Hei mamamia. Så du hadde litt over 900 i hcg, legen mener jeg er 4-5 uker på vei, og har en hcg på 4000. På grunn av at jeg var på UL i dag og dem så ikke noe foster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå