Blidjenta mi. Skrevet 11. september 2007 #1 Del Skrevet 11. september 2007 Er det noen som har konkrete råd om hva jeg bør kjøpe av voksipose eller dunpose? Hva kan jeg bruke lengst? Jenta mi er 4 mnd og jeg har duovogn. Bor i Bodø og her blåser det alle veier. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10347903-voksipose-eller-dunpose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
vårspiren Skrevet 13. september 2007 #2 Del Skrevet 13. september 2007 Det kommer vel an på hva slags duo vogn du har. Hvis du har f. eks. en TFK vogn med den lange og smale bagen ville jeg styrt unna voksi-posen. Den blir rett og slett for stor. Men om du har en Simo duo f. eks., så kan du fint få plass til voksiposen. Jeg har prøvd flere typer vognposer; thermopose, Odenwälder holly, lammy og voksi. Jeg likte godt voksiposen- den holdt godt på varmen på de kaldeste dagene jeg var ute med henne. Den er litt tung å håndtere, men jeg liker den og mener det er en vanesak. Men lammy-posen er en favoritt. Har bare lånt en tidligere, men skal kjøpe meg en ny i morgen. Den har ull i bunnen som kan taes av med glidelås. Så du får tre funksjoner på samme tid. Enten kun lammeskinnet i vogna, eller bare dunposen eller begge deler- dunpose med lammeskinn i bunnen. Den er lett og tar liten plass i smale og små vognbager. Den er også en favoritt når man skal putte en sprellende unge oppi. Knytingen kan ta litt tid- glidelås går unektelig fortere! Men Både dunpose og Voksipose er gode valg. Jeg synes du skal ta utgangspunkt i størrelsen på bagen i vogna du har og la det bestemme. Og ta for all del hensyn til den du synes virker enklest å betjene! Og hvilken synes du ser penest ut? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10347903-voksipose-eller-dunpose/#findComment-10371384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå