Gå til innhold

Hvilke lukter tåler dere bare ikke?


Nivea30

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner magen vrenge seg av den comfort creme-lukten, det skyllemiddelet. Og den som var sååå god for litt over en uke siden...

Og parfymen til sambo...som jeg selv plukket ut til ham for litt siden. Hehe:)

 

Dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens møte med lukten av karbonader i kantina var vel ikke akkurat yndlingslukten i dag. Tunfisk slår aldri an og enda mindre nå. Rett og slett grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg tåler faktisk heller ikkje parfymen til samboaren min...å den va det faktisk eg som kjøpte til han fordi eg syns den va såååå god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FISK!!! Og jeg som egentlig er gald i fisk... og spes. tunfisk på maten. Brakk meg når jeg åpnet en boks... og lagde fiskemiddag i forrige uke.... jeg spiste den ikke engang...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pussig! Det skyllemiddelet klarer ikke jeg heller. Vaska sengetøy i går kveld, men syntes det lukta svette av skyllemiddlet. He he...rare greier =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter skikkelig med kjøleskapet. Kan egentlig bare se på det og da blir jeg skikkelig uggen eller brekker meg. Sånn var det sist også. Mannen må ALLTID gå i kjøleskapet for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøleskapslukt og røykeånde!!!! Har aldri hatt problemer med at folk har lukta røyk før, men nå brekker jeg med så fort noen åpner munnen og har røykeånde... æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bikkja stinker skikkelig! Alle matrester, de må bare kastes med en gang. Den ene parfymen min, fysj a meg... Lufta på sfo der dattera mi går! Ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frityrstekt pommes frites! Da er det liker før jeg kaster opp! Og rå løk da, det kan jeg heller ikke fordra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bleiebøtta te småen og sånne der do blokker man skal ha i doen for at det liksom skal lukte bedre. kom hjem fra butikken i dag og do døra sto på gløtt, kjente den der ekle do blokk lukta å løp rett ut på trappa å brakk meg.... usj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tøymyker lukta er så søt at jeg brekker meg hver gang jeg går inn på vrommet. Sambo må gå inn å skru av å ta ut klea for meg=)) og enkelte parfymer...... De veldig søte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soverommet... Og om jeg har vært på besøk hos noen så blir jeg bare kvalmere og kvalmere jo nærmere jeg kommer leiligheten vår... :-/

Kattmat, kjøleskapet, parfymerte tøymyknere, ånden til andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskedisken, og jeg som er så glad i fisk ellers :(

Røykånde, snus(boks).

Jobber i butikk, og gode gud så mange parfymer og aftershaver som _stinker_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...