Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jeg er noe bekymret nå. har fått blødninger ikke mye men litt. ringte til legen som sendte en henvisning til en ultralyd. men har hørt at det ikke er noe bra å ha ultralyd så seint i svangerskapet. er i uke 31 . så er litt bekymra nå ja
babykos71 med en flott PRINS. Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Hvem sier det IKKE er bra å ha ul så seint i svangerskapet??? Jeg har hatt et utall av ul, og det må jo være bedre enn ikke å sjekke opp med den lille....... Da MÅ iallefall jeg være bekymret. Tror jeg er oppi 17 eller noe sånt... Skjønner du er bekymra, var inn til sykehuset i morgest selv, blødde litt, men alt var bra. Det går nok fint, men veldig viktig å sjekke opp. Lykke til.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg har heller aldri hørt at det ikke skal være bra med UL sent i svangerskapet. Kjenner en som nettopp var til undersøkelse for det samme også til ca samme tid. Det viste seg at hun hadde hatt en liten blødning fra morkaken, men at alt gikk veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 legen sa at det går fint å ta sein ul. men leste på nettet om at når en tok sein ul så er det ikke så bra for babyen. men håpe det går fint. har lissom ikke så mange ukene igjen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå