Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Da min bror var nyfødt hadde moren min så lyst til at han skulle hete Bård Martin. Alle rundt henne lo og sa at hun ikke måtte finne på å kalle han det. Han ville bare bli kalt "boremaskin" mente de. Det ble til at andre i familien fikk velge navn, og det har hun alltid angret. Fortsatt snakker hun om at han skulle hett Bård Martin til tross for at han har hett noe annet i 24 år...
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Da moren min ville kalle broren min for Oliver, så ble det virkelig liv. Alle mente at det ikke gikk an å gi barnet sitt et slikt navn. Oliver var det kun katter og andre dyr som het. Men da hun ga meg et navn som må staves og forklares i det uendelige, var det ingen som forsøkte å stanse henne. Neida, det syntes alle var helt fint. Jaja. Det er nok viktig å være klar over at tilbakemeldinger fra en 7-8 stykker aldri vil være noen fasit.
Milletrille Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Boremaskin sa du? hi hi hi Skjønner hva vil frem til da. Nei, det er grunnen til at vi holdt navnet for oss selv helt til jenta kom til verden. Når folk spurte sa vi at vi ikke hadde bestemt oss helt, men at det var noe vi ønsket å diskutere bare vi to. Spurte og diskuterte litt med andre i begynnelsen, men er så mange meninger om navn og be lei av å høre ditten og datten om det og det navnet, så endte med at vi ikke pratet om navn i det hele tatt. Og datteren vår heter Julie, så ikke akkurat noe veldig spesielt heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå