movic1 Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Er nå ferdig med 3 pergokurer, og denne perioden er uten. I dag har jeg EL-slim ( m litt blod i ??) Vi har hatt sex dag 10, 12 og 14. - dag 14 var i går. Mannen har dårlig sæd-kvalitet, så egentlig tenkte vi å ta annenhver dag denne syklusen, men når EL nå er veldig nær blir jeg usikker på om vi heller burde øse på, og heller ha sex både i dag og i morgen... Hva sier dere? Vet noen hvor lenge det er fra EL-slimet kommer til selve eggløsningen skjer? Har testet tidligere, og da var det ca 2 dager, Jeg temper også, men det er jo ikke så lett når tempen først går opp når EL er over...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Når El kommer i forhold til El-slimet kan variere. Jeg ville nok godt for annehver dag slik som dere har gjort siden mannen din har dårlig sædkvalitet, annehver dag er mer enn nok. Lykke til:D
sparkling74 Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Enig med Tryne, Min mann har også dårlig kvalitet og vi har begynt å spare 4-5 dager før dag 10 så annen hver dag 10-12-14-16 Noen som vet om kvaliteten blir dårligere til det riktige tidspunktet dersom en har ofte sex på "feil" tidspunkt???eks rundt TR? lykkeønskninger fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå