Gjest Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Vi har blitt 4 i familien og plutselig går vaskemaskinen hele tiden. Behovet for tørketrommel har kommet! Noen som kan anbefale merker?
camilla^ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg har denne http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e000079K5FfiQ?ProductID=yFTD4QFHALkAAAEP9vJNUVMs&CatalogCategoryID=gQPD4QFHOREAAAEOCeI03xiL Og er veldig fornøyd. Det er kondenstrommel, så da må en passe på å ha den ett sted en får luftet godt. Hadde den på bad, og bare hatt vindu åpent (ikke noe problem vinterstid heller for det blir varmt og godt på rommet av den) Den stopper når tøyet er tørt, så den står ikke på lenger enn nødvendig. Fikk beskjed om at de som stoppet når tøyet var tørt var bedre for tøyet enn de som hadde tidsstyring når jeg kjøpte for endel år siden. Vi er 6 stk i huset, og passer oss utmerket. Bare pus som har veldig lyst til å kose seg i den, så må være veldig ops om dagen
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Har kondenstoerker og anbefaler det. Den stopper og naar toyet er toert, samt at man ikke er avhengig av slik utluftingsluke i veggen, den kan plasseres i hvilket som helst rom..
Kaosmamma' n Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Vi er 5 personer og jeg har AEG-kondenstørketrommel.Har også hørt at Miele sin skal være bra. Ett tips er å gå inn på "Forbrukerportalen", de har sikkert en test du kan bruke som"pekepinn".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå