Gå til innhold

Hoste på seg en for tidlig fødsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg har ei venninne som fødte gutten sin 4 uker for tidlig, sykehuset mente det skjedde pga av at hun fikk spysjuka dagen før.

Nå sitter jeg her med en ekstrem hoste, hoster så jeg brekker meg, så kom jeg til å tenke på om det da går an å hoste på seg en for tidlig fødsel ?

Skrevet

hehe,hørtes merkelig ut,men mulig det går ann? søsteren min hadde kikhoste,å hosta til hun kastet opp men gutten kom dagen før termin:)

Skrevet

hehe.. skjønner tanken.. har samme problem. i går kveld sto jeg på badet og hostet til jeg spydde., tenkte bare hoster jeg mer nå kommer barnet opp.. uff.,.. vet ikke om det er mulig og hoste på seg en tidlig fødsel menmen...

Skrevet

I så tilfelle vil jeg tro du må være veldig moden og klar for fødsel, og da er det nok ikke så farlig om ungen kommer nå likevel... Har du mange uker igjen, så tror jeg bare du kan hoste i vei :) Men god bedring ;)

Skrevet

Nei, det fungerer nok ikke :o)) Er nå i uke 37 og fikk hoste for ca. 4 uker siden og hoster og hoster og hoster.

Hostet til å med på meg et ribbeinsbrist. VONDT !!! Har vært hos legen flere ganger. Kan ja ikke ta noe smertestillende untatt paracet og det hjalp ikke. Nå har jeg vært 2 ganger på akupunktur og nå ser det ut som om det blir bedre endelig. Bristet blir nok først helt bra når barnet er ute :o)) Trykker veldig på ribbeinene, har nok en ganske kort overkropp (er kun 160 cm).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...