apollo71 - har fått gutt Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jeg er i grunnen ferdig å amme fordi poden ikke er interessert lenger i å ta puppen og melken er nesten borte. Men i dag så måtte jeg pumpe meg og fikk ut masse. Det jeg lurer på er om jeg må kaste melken pga at jeg tok den gerimax extremen ???? (
Expat Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Jeg vet ikke hva som er i, men du kan ihvertfall bruke melka som badetilskudd! Frys i 50ml blokker og ha i badekaret når huden blir rå og tørr...
Blue Lady Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Mener å huske at man ikke bør ta de når man ammer, men er ikke 100% sikker. Kjøpte meg nemilig en sånn pakke da jeg ammet sist men tror ikke jeg tok noen. Du kan jo google amming+ginseng f.eks kanskje du får noen treff
apollo71 - har fått gutt Skrevet 11. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2007 Da har jeg googlet amming + ginseng. He he ikke rart jeg plutselig fikk brystspreng ) Er jo et av bivirkningene det jo. Ja ja kan ikke gi han melka så jeg får fryse den og bruke den i badet i stedet. Synd.
Expat Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 http://www.drjaygordon.com/development/bf/ginseng.asp Men i extremen er det også ROSENROT og det er heller ikke for ammende.
Frk. Vable Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Kan man ikke ta Rosenrot når man ammer?? Pokker altså, nå blir samboer skuffet. Han ville ha meg på Rosenrot for å "få meg lettere på gli"... hehe..
Expat Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 hihi, nei dessverre... Får kjøpe en stor tube lube og han får ta oppvasken ikledd bare forkle, da vettu, hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå