Gå til innhold

Saltpute


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er i uke 11 bare:) så magen har vokse litt siden d bilde vart tatt. jeg har lurt på om der er to:)

 

men d bilde vart tatt i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dersom denne magen har kommet nå kan det vel tyde på at det er flere der inne :)

 

Spørr ikke om dette for å være frekk, men hadde du mye mage før du ble gravid (slik at du bare slipper den ut nå som du er gravid og den egentlig ikke har vokst så mye)??

Vet det er mange som gjør det og alle er så imponert over den store magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhhmmm... hvorfor i alle dager lurer du på d for?? (jeg synsest egentli d var litt frekkt)

 

for å si d sånn: eneste gangene magen min står sånn er når jeg har el å mensen. så svare på spørsmåle ditt er nei. jeg har ikke sann mage fra før.

 

så jeg kan heldivis vise magen min stolt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er da alle så forskjellige... ALLE trodde jeg skulle ha tvillinger... var stolt over den store magen min jeg - selv om det ble litt slitsomt at alle kommenterte at jeg var SÅÅÅÅ stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synst denne sider her er GRUSOM å vere på!!!!!!

 

bare fordi jeg har lagt ut bilde av magen min,så skal plutseli alle fortelle meg hvorfor den er stor!? å at d er sikkert fordi jeg er tykk el at jeg er oppblåst!! jeg vet da vell best sell om jeg er opblåst el ikke!! å vist dere hadde sett på d andre bilde av meg,hadde dere sett at jeg ikke er tykk.

 

 

jeg vill si at dette er ren sjalusi. å vist dere ikke har noe bedre å jøre på,så la vere å svar!!!!!

 

(ikke ment til bdancer)=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du hadde en flott mage jeg! håper jeg får en så fin mage som deg når jeg blir gravid! husker deg fra Når mannen ikke er klar.. lykke til videre! klem inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes magen din er flott jeg ;)

Ser også at du har et barn fra før...Da er det jo også naturlig at magen kommer litt tidligere ved neste svangerskap.

Vær stolt over magen din du! :)

Lykke til videre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ditta her e nesten for dumt!

 

det finnest faktisk folk som får mage med engang,og det e gjerne dei som e tynne og flate fra før!

 

trur ikkje at ho hadde gidda og gått og hold inne magen,og sluppe den ut når ho vart gravid da...hehe....

 

magen min og står rett ut,er i min 10 uke,og du ser godt at eg er gravid,og nei,eg hadde ikkje stor mage fra før og har berre sluppet den ut!

 

Og ja,enig med deg,at denne siden er til tider grusom og vere på...!!!

 

vi gjikk forresten helse og sosial på ørsta vgs skule i lag julie=)

det va før du fikk daniella,eg slutta etter noken mnd der=)

men eg kan sei Otto,så huska du meg kansje????

 

så eg kan gå god for at saltpute er ei ganske så tynn og lita til vanlig

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også så stor mage, når jeg bare var 7 - 8 uker på vei... Alle så jo at jeg var gravid, og holdt på å besvime når jeg sa jeg bare var så lite på vei, som jeg var... :P Og jeg vet at termin er riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.

Beklager så mye, det var virkelig ikke meningen å fornerme deg på noen som helst vis. Jeg så på de andre bildene dine og vet at du ikke er tykk.

Som jeg skrev var det ikke for å være frekk, jeg er selv veldig tynn men har litt mage så "gravid" magen kom fortere denne gangen fordi jeg tørr mer å slappe av og holder den ikke inne lengre.

 

Beklager nok en gang. Det var virkelig ikke mengingen å fornærme deg, synes også du hadde fin mage det var ikke det som var saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...

Er det virkelig noen som går og holder magen inne til vanlig?

Selv har jeg flat mage til vanlig, men nå er jeg 10+3 og nå sliter jeg med å holde magen inne slik at jeg ikke skal avsløre for de på jobben at jeg er gravid. Gleder meg sinnsykt til uke 12. Da skal jeg slippe den ut og nyte min nye, flotte og runde mage:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... jeg syns det var en fin fin mage jeg da. Herregud, alle er vi da forskjellige. Noen får mage tidlig og andre seint uti sv.skapet. Ikke noe som er fasit svar på når magen kommer........

 

Så saltpute, kos deg med magen din du=) Kanskje det er to inni der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke ødelegge her altså...men jeg var tydeligvis den eneste som forstod hva anonym mente. Jeg har litt mage til vanlig, ikke at jeg holder den inne direkte til vanlig, men jeg har mer muskler der til vanlig, dessverre har det blitt mindre trening nå, og musklene som holder magen "inne" til vanlig har sluppet ganske bra.

Ingen er like, magen kommer til forskjellige tidspunkter, og jeg tror ikke det handler om sjalusi, men kanskje nysgjerrighet. Selv så gleder jeg meg til jeg kan fortelle hvorfor jeg ser mer småfet ut nå enn jeg egentlig er. Skal bli deilig forklare at det er fordi jeg er gravid:) bare 2 uker til den magiske 12 ukers grensen:) Første gang jeg var gravid kom magen ikke før etter at jeg passerte 20 uker, og den var kjempe liten hele veien ut. 2. gangen kom magen i uke 7, da fikk jeg tvillinger. Og nå regner jeg med at magen har kommet tidlig fordi den har blitt strekt ut 2 ganger før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, men kjære vene. Eg snakka om min eigen mage, eg! EG er oppblåst, og har derfor stor mage. Sa ikkje eit ord om at det var derfor du hadde sånn mage. Syns du har veldig flott mage!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...