Gå til innhold

Trenger ny lett vogn. Har du råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere med erfaring har råd til meg. Trenger ny vogn til min 7 uker gamle datter. Har en SIMO kombi som er grei som sovevogn og turer i nabolaget, men synes den er tung.

Ønsker en vogn som er enkel å ta inn og ut av bil, av og på buss og trikk, og inn i butikker.

Må passe til baby som nå er 7 uker og som skal ligge seg gjennom vinteren.

Helst mulighet til å sitte mot meg når vi skal ut å trille til våren.

Gjerne god plass til en handlepose også!

Har ikke voldsomt med penger for tiden og vil helst kjøpe brukt på FINN hvis det går. Ser at det er en del Quinny Freestyle vogner til salgs der. Kan den fylle kravene våre tro? Eller har du andre anbefalinger til meg?

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quinny vogna er ikke spesielt lett etter som jeg har skjønt.

Mange synes også at den er ustø/tipper lett.

Den er heller ikke spesielt stor i sittedelen,men er veldig bred mellom hjulene(ulempe)

Bugaboo er veldig lett,kan brukes begge veier,har stor bag osv.Men den er DYR:(

Tfk jogster twist er lettkjørt og blir liten sammenlagt,men er også dyr.Og sportsdelen er kun forover.

Må nesten bare se litt tror jeg,gå i butikker og"prøvekjør"Og kjøp brukt av den typen du liker.

Eller kan du spørre på nybaktmamma.com. mange med vogndilla der som har testet ut de fleste vogner hehe

Skrevet

Ligger noen teutonia fun vogner på finn.no, men de koster litt da. Den er iallefall lett, blir liten sammenlagt, har svingbare forhjul, stor handlekurv og vendbar sittedel.

Ellers oppfyller Bugaboo kravene dine, men den er ganske dyr. Hender det kommer noen til ok pris på finn.no da, har sett dem ned til 4000 brukt. HAr stooor bag, så er iallefall god plass til babyen i den gjennom hele vinteren.

Skrevet

Hva med teutonia mistral eller teutonia spirit s3?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...