Tante Gustava Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Da har jeg vært på UL og fått bekreftet at jeg er gravid!!! 4mm langt og et lite hjerte som slo Fantastisk følelse å se etter å ha strevd i 2 år uten resultat!!! Og i morgen er jeg 7 uker på vei Nå må bare tiden fremover gå kjempefort slik at vi kommer oss over de mest kritiske ukene...
mia engel&fia frøken Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 det er jo så herlig å se! lykke til videre
Bomsedeisi Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Så koselig. Jeg synes det er ekstra stas når de som har prøvd lenge endelig får det til. Håper alt går bra og at du blir mamma om noen måneder. Lykke til
millymolly&mini Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Hei. Jeg fikk også sett spiren på ultralyd, i går. Og den var 9 mm, og fikk ny termin 3 mai. Får det liksom ikke til å stemme, (tror mer 29 april pga vet befruktningsdatoen). Ble du flytta på i forhold til termin, siden den var 4 mm? Eller er det gynekologen min som tuller? Var jammen gøy å se et bankende hjerte, mer letta nå. Er vist bare under ti prosent sjanse for at vi kan miste, siden vi har sett et bankende hjerte. Og som gynekologen sa på gebrokkent norsk til meg: "Det kommer til å bli et nydeligt svangerskap, nydelig", ha, ha... Lykke til:)) og med ønske om et nydeligt svangerskap til deg også!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 hei og gratulere jeg har også sett hjerte banke i dag 6+0 det var 4 mm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå