Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg pumpet i dag tidlig, la jeg merke til at det var forskjellig farge på melka fra venstre til høyre pupp. Venstre bryst laget hvit, fin melk, mens høyre produserte melk med et slags grå/rosa(??) skjær!

Har alltid produsert mindre på venstre pupp, men aldri sett noen forskjell på melka før. (fullpumper)

Småen har vært veldig lite ivrig på flaska den siste uka. Kan det være en sammenheng her??

Håper noen kan hjelpe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fargevariasjoner er vanlig. Er det noe nytt hos deg? Vondt, mens?

Skrevet

Nei, livet er stort sett sitt vante selv - er verken stressa elller deppa - og er midt mellom to menstruasjoner. Pluss at både småen og jeg nettopp er ferdige med en lei forkjølelse. Han sliter vel litt med treg mage etter at vi begynte med grøt, men virker ikke spesielt plaget. Grøt er det eneste han har hatt noe særlig appetitt på om dagen. (får om kvelden).

Men jeg har altså ikke sett noen fargevariasjon på melka før! Og den lett misfargede melka kom fra brystet som er storprodusenten her. Sjekket brystknoppen for sprekker og blod, men den er hel og fin...

Skrevet

En sjelden gang går et blodkar langt oppi puppen, ikke noe å bekymre seg for. Dessuten, drikker man Gatorade eller andre ting med fargestoffer i kan det sette farge! Det er de som får ganske så grønn melk... Eller blå! Og det finnes faktisk en medisin som gjør melka svart... Som regel er det ok, så lenge det ikke kommer seig gul puss ut.

Skrevet

Ok, da får jeg bare fortsette å lirke i ham en og en desiliter:-) Takk, igjen, for hjelpen!

Kan jeg få benytte anledningen til å spørre deg om en annen ting? Hvor mye morsmelk trenger han om dagen dersom han får to måltider fast føde? (middag og kveldsgrøt av ca 100 ml mme). Skal innrømme at denne pumpinga begynner å tære litt på:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...