Gå til innhold

Hvor mange av dere fikk svak positiv med strips fra billigtester og har spire i magen no?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) Jeg fikk svaaaaak strek på billig test bare 7dpo, var nok bare jeg som så den, testet jevnlig etter dette, og streken ble gradvis sterkere. Jeg er nå i uke 6:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Så spennende da... Jeg testen svakt pos med strips fra dem to dager før ikm. Var ikke antydning til strek på de testene jeg tok før denne dagen. Dagen etter var den sterkere.... og flere dager etter veldig sterk. Lykke til...tror nok du er gravid altså.... en strek er en strek, men skjønner om du ikke tørr å slippe jubelen løs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

 

Jeg testet med billigtester på IKM (utpå ettermiddagen). Fikk svaaak positiv, og testet på nytt etter et par timer med samme resultat. Både en og to dager etterpå ble testene fortsatt svake, men CB ble sterk positiv med en gang. Nå, over en uke etter IKM har billigtestene blitt sterke positive når jeg har testet( jeg bare måå sjekke hele tida for å fatte at jeg er gravid, hehe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet med billigtester kvelden før ikm, og hadde drukket masse vann. Fikk svak strek og tok en til på rappen som også var svak positiv. Morgnen etter tok jeg en CB og fikk sterkt kryss. Er fortsatt her;) Lykke til og test i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...