Gå til innhold

Kul i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget en glatt kul ved skjedeåpningen for et par dager siden. Det er litt ubehagelig og klør litt, men absolutt til å holde ut. Nå er det bare tre uker igjen til termin og jeg gruer meg virkelig til å ligge å skreve i all offentlighet i fall det f.eks. skulle være en kjønnssykdom som kjønnsvorter. Er det noen som har opplevd lignende? Kan det være noe helt harmløst, tror dere...? (*Håpe, håpe*)

Skal prøve å få tak i legen i dag, men de har selvfølgelig ikke telefontid før om noen timer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan kanskje være herpes utbrudd du har fått, leste om det for litt siden, det er veldig vanslig å få utbrudd når man er gravid. sellom man ikke vet at man har det.

Skrevet

sellom man ikke vet at man har det i kroppen * rettelse.

Skrevet

Jeg har lest det samme om kjønnsvorter, skjønner du - at det er vanlig å få utbrudd under en graviditet selv om man aldri har hatt det tidligere. Heller kjønnsvorter enn herpes, men aller helst skulle jeg jo ønske at det var noe heeeelt annet. :)

Skrevet

Det kan også være taglkjertler. De forsvinner av seg selv.

Skrevet

Sånne svar liker jeg. :)

Håper virkelig at det er noe helt harmløst som jeg slipper å skamme meg over under fødselen. Ser liksom for meg skrekkscenarioet hvor den ene legedelegasjonen etter den andre kommer inn for å se på meg nedentil for å vurdere hva det er for noe. Skrekk og gru. Vet jeg er litt paranoid for tida. :)

Hvor fort forsvinner talgkjertler tro...?

Skrevet

jeg fikk noen kuler i underlivet, inn mot skjeeden, å var til legen å fikk beskjed om herpes.. Dette var da meget vanlig at ville slå utbrudd når hormonene spillte inn.

Skrevet

Ja, det kan nok være herpes ja, jeg har vært en del plaget med dette, dette svangerskapet, men det kan lett la seg behandle om du drar til legen.

Men hvordan ser det ut da?

For det kan også være brokk du har fått, noe jeg også har, og det er en kul ved den ytre kjønnsleppa.

Men ville uansett dratt til legen for å høre jeg da!!!

Skrevet

Hei! Vi har to kjertler på hver siden av skjedeinngangen, disse kjertlene hjelper oss å bli fuktige under f.eks samleie. Det høres ut som om det er den ene kjertelen som har blitt hoven. Dette er veldig normalt under svangerskap. Veldig mange som har det. Husker ikke nett nå hva den kjertelen heter desverre.

Skrevet

Takker så mye for svar, alle sammen. Var hos legen i dag og det var heldigvis ingenting å bekymre seg over. Frisk som en fisk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...