Dagros Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Yngstejenta mi er 3 mnd og for inntil en uke siden ammet jeg en pupp en gang hver natt, men så plutselig skal hun ha begge puppene minst 3 ganger fra kl 23 - 06, dette er fryktelig slitsomt for det blir lite sammenhengende søvn. Men vet ikke hva som plutselig har skjedd. Hun er også blitt veldig urolig når jeg legger henne tilbake etter å ha ammet, dessuten bæsjer hun også 2-3 ganger pr natt. Hun tar ikke flaske eller smokk... Noen som har noen tips? Jeg kjenner at det virkelig går utover humør og energi.. Hun sover dårlig på dagen også. En halvtime her og der... og spiser veldig ofte.. Blir takknemlig for råd!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Ganske klassisk for alderen!!! Det skal økes! Hold ut , det kan ta rundt en uke, så stabiliserer det seg igjen. Mange gir opp når de kommer hit. Prøv å pumpe deg om morgenen/formiddagen da det er mer melk, så kan du gi dette via sprøyte i munnviken(mens hun suger) dersom hun virkelig nekter flaske. Hva har du prøvet for flasketyper?? Jeg bruker Avent de er like brystet, legg ungen i armkroken som når du ammer, og prøv igjen.
Expat Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Fine råd over her! blås i brødsmulene og hybelkaninene noen dager og bare ta deg av denne økinga. Sov, spis godt, amm. Det kan også være at barnet ditt får tenner, titt nederst i midten!
VinterSol+2 Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 eller bruk kopp. tror det ligger en veiledning for koppmating på www.ammehjelpen.no
Dagros Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 Takk for råd! Men kan det virkelig bare være økning? har jo holdt på over en uke... Kan ikke huske at det var slik med førstemann. Og jeg har mye melk, trodde jeg ihvertfall... Før dette begynte, hendte det at jeg måtte pumpe meg om morgenen fordi jeg var så sprengt og da fikk jeg ut over 200 ml på en pupp. Tror ikke det er tenner på gang, har sjekket og kan ikke se noe tegn til det. Har det noe å si at jeg spiser litt lite? Jeg har fått gallestein og er livredd for anfall, derfor spiser jeg lite og veldig magert.. Hybelkaninene har blitt oversett en stund allerede.. Hehe.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå