Gå til innhold

Til dere som har vært på 3D

Anbefalte innlegg

Jeg var på 3d på marjostuaklinikken i går.. Jeg ble veldig fornøyd med både bildene og filmene jeg fikk. En helt utrolig opplevelse var det, og jeg angrer ikke ett sekund på at jeg bestemte meg for å ta 3d..

Men....

Jeg er i uke 29, og jeg fikk besked om at babyen min veide rundt 1600 gr.. Syns dette var litt stort jeg, så jeg lurer på hvor mye deres baby veide og hvor langt var dere på vei når dere var der??

Lurer veldig på dette..

Fortsetter under...

jeg var på 3d når jeg var 27+2 og da var junior her 1245 g. fikk beskjed om at det var litt over normalen, men faren er veldig høy så det kunne være at han bare var litt lengre enn normalen isteden... men jeg var i tønsberg, og var kjempefornøyd med bildene/filmen jeg fikk med meg.

Var vel på 3D der selv i uke 29 og han var estimert til 1600-1800 gr. Husker ikke helt men legen sa han kom til å bli over 4 kg...

Var til ul på sykehuset i dag, er 32 uker og de trodde han var rundt 2 kg.

Alt bare bra.

Får ta det med en klype salt, de bommer som regel hver gang etter min erfaring hva jeg har hørt når babyen er ute........

Vi var også på Majorstuaklinikken - da var jeg 27+0.

Jenta vår veide da 1060 gr - og han estimerte henne til 3500-3600 gr

+\- 5% ved terminen. Dette var selvfølgelig også "helt normalt".

Han målte jo alt mulig, bla. lårbenet, hvorpå han sa at hun får lange ben! Noe lille meg på 160 cm synes er helt greit :-)

Annonse

godt det ikke bare er meg da som ligger over snitte som bim sier..

det som jeg syns var litt merkelig med dette var at mine barn har ligget på ca 3500gr når de ble født.. og nå fikk jeg beskjed om at ho kom til å veie rundt 4000gr..

Men det som er enda rarere, er at ei venninde av meg var der rundt uke 30 og ho fikk beskjed om ei jente om ville veie rundt 4300 når ho ble født, og når babyen kom veide ho bare 3445gr og ho ble født for 1mnd siden... Kan snakke om å ta litt feil.. hmmmm... Tror ikke man skal høre så veldig mye på antatt vekt... veit ikke helt hva jeg skal tro jeg nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...