Gå til innhold

Hvor lang ti for å bli gravid ijen, etter en spontanabort????????

ca3ne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

hmm vanskelig å si.. jeg spontanaborterte i april, men er gravid nå igjen. :-) så kroppen min brukte 5 måneder på dette.

Et godt råd er at du ikke burde tenke på å bli gravid, vet at det er vanskelig, men prøv. Kjøp deg en valp eller kanin.. da tenker du på noe annet og plutselig er du gravid ;-)

Ønsker deg lykke til!

Hilsen kristine

Det vil ikke ta lenger tid etter en spontanabort, mange blir fort gravid igjen etter spontanabort, men det er viktig å vente hvertfall en normal mens før man prøver igjen slik at kroppen får kommer til normalen :)

Men det er vel tilfelle hos deg, så du får bare prøve på :) meg med tok det 4 mnd etter første spontanabort, og 5 mnd etter 2 spontanabort..

• 2 uker senere...

Hei:)

Etter første spontanaborten jeg hadde gikk d leeeenge- over 1 år , mn d var nok fordi att d var tvillinger(mistet først 1, og fikk beskjed om att d nok skulle gå bra med den andre- hadde d kjempe fint inni der så vi på ul- mn så mistet jeg nr 2 etter 2 uker) ,og d satt igjen en del av morkaka i over 1 mnd.(legene mente alt hadde kommet ut), Men da måtte jeg til utskraping... Andre gangen jeg ble gravid ,spontanaborterte jeg igjen,mn denne gangen ble jeg gravid etter ca. 14 dager(før jeg fikk igjen mensen etter den forrige SA)... Så da gikk d fort!:) Og bra!:) Lykke til!:):)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...