ca3ne Skrevet 11. september 2007 #1 Del Skrevet 11. september 2007 Heis! nå e d en stund siden eg har vært her inne, jeg mista ungen min for snart 3 måner siden va 2 måneder på vei (vet iche om d va godt på vei) men sjener at d plager mg någen dager, prøver fortsatt å bli gravid men tanken på at tenk om d skulle sje ijen e tilstede.. vet iche om dette er normalt? har sagt i fra til samboreren min at eg iche komme t å finna meg någen jobb før me har fått baby.. (hørres vel ganske idiotisk ud) men bare tanken på at hadde eg iche jobd som servitør å strest så hadde eg ennå bært på ungen.. sjenner at hjerte ble knust då me fikk vite d, me hadde prøvd siden jan-feb i år så endelig kjede d april, me har nå prøvd i 2 måner nå å håper at "tante rød" iche kommer i slutten av månen ønsker oss så sterk en familie... tenkte eg ville skrive dette lille innlege, for å få ud litt frustrasjoner å dele d me folk som kansje har opplevd lignene.. å sjøner ka eg har gått jennom. takk t dok som tog dok ti te å lesa d eg skreiv her. stooooor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10343526-snart-3-m%C3%A5neder-siden-jeg-mista-ungen/
Gjest Skrevet 13. september 2007 #2 Del Skrevet 13. september 2007 Det er tungt å miste, selv mistet jeg når jeg var 4 1/2 mnd på vei. Det har sikkert ikke hatt noe med jobbsituasjonen din å gjøre, vi kvinner har lett for å klandre oss selv, men selv jeg klarte etter hvert å forsone meg at det ikke var forenlig med liv. Jeg vil faktisk råde deg til å finne deg en ny jobb, av flere grunner. Da får du noe annet å tenke på og du opparbeider deg rettigheter til fødselspenger. Du kan jo også velge deg en annen type jobb som f.eks er mer stillesittende - akkuart nå er det jo ganske mange ledige jobber. Det er vanlig å være redd for en graviditet, men faktisk stiller man som regel igjen med blanke ark og ingen ny høy risiko. Jeg ble gravid igjen og har nå kun 9 uker igjen til termin. Lykke til med nye forsøk. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10343526-snart-3-m%C3%A5neder-siden-jeg-mista-ungen/#findComment-10364025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå