Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hva synes dere om Trude? Vi vurderer å kalle dattern vår Trude, og har tenkt litt på ett mellomnavn også Alida. Hva synes dere om de navnene sammen? Trude Alida?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Trude er koselig ) Men Trude Alida blir litt kræsj, syns jeg. Hmmm...*tenktenke* Hva med: Trude Synnøve Trude Cornelia Trude Elise Trude Sofie Trude Andrea Trude Maria/e Trude Madicken Trude Victoria Trude Linnea Trude Amalie Trude Emilie Trude Veronica Trude Cecilia/e Trude Marielle Trude Elvira
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Hei! Hva med Trude Nikoline eller Gjertrude Nikoline. Høres jo ut som et hjerte:) Og dte er jo positivt!
Vannmann35 Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Trude er et koselig navn, men må inrømme at det får meg til å tenke på den forsagte Trude i Boretslaget :-) Synes ikke Trude Alida passer sammen - to helt ulike genre.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Trude Alida passe ikke sammen..
Milletrille Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Liker ikke Trude noe særlig.. og syns det ble veldig kræsj med de to navnene sammen. Hvorfor ikke bare Alida?
Gjest Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Trude er ganske fint, mens synes ikke Alida klang så fint til.
Tweak Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Jeg synes Trude er kjempefint. Minner meg om noen som er varme og koselige av person. Men synes at Trude er et singelnavn, og ikke et dobbeltnavn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå