Gå til innhold

Andregangsfødene...et spørsmål til dere eller tredjegangs....


Anni 79 med to prinsesser:)

Anbefalte innlegg

Når begynte magen å vise? Jeg vet at den kommer raskere frem ved andre gang. jeg er i min 5 uke og føler meg såå oppblåst, men klarer å trekke inn magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i min 6 uke og magen er veldig oppblåst. Regner med at den kommer ganske kjappt denne gangen siden den også gjorde det med nr.1.

 

Tror det er mange som venter nr. 2 eller 3 som sliter litt med å skjule magen helt til de magiske 12 ukene er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes å huske at magen ikke vokste før i uke 20 ved første svangerskap.

 

Nå i andre svangerskap er magen oppblåst og stor allerede i uke 8....Hjelp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min er nesten normal når jeg står opp..da har vel all luft lurt seg ut iløpet av natten hihi. På dagen eser den, dette pga spising etc, tarmene jobber tregere og jeg blir..ja oppblåst. Men babyen i seg selv er jo ikke større enn den var før,men magen kommer ofte tydeligere frem for en 2-3 gangs fordi livmoren vokser raskere denne gangen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes godt ut. Trodde jeg overdrev litt men ser at det kan stemme. Men klarer som sagt å holde den inne når jeg kommer i kontakt med folk, er ikke lett dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hi hi... det samme hos meg. Med min første baby fikk jeg ikkemage før ved uke 17-18. Og nå er jeg 5+4 og må begynne å bruke andre topper på jobbe for at de ikke skal "se" kulen på magen.

Men som "mammaen til emilie og ny mage" sier så er magen min fin på morgenen, men på kvelden etter middag og greier, da er magen som en ballong.... er ikke bare bare å dra bort på kvelda gitt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...