Gå til innhold

Ny her og håper jeg får bli en stund (ca 8 måneder)

Labbe

Anbefalte innlegg

Hei, jeg testet positivt lørdag, så jeg er følgelig ny her (denne gang). Var litt passiv-aktiv på dette forumet forrige svangerskap 2 år siden, det har naturligvis vært utskiftninger av brukere siden den gang ;-)

Hadde en SA i juli, håper det går bra denne gang.

Er det flere som er tidlig i svangerskapet her inne?

Fortsetter under...

Annonse

Hei! er også ny her. Er ca syv uker nå med nr fem. Håper på mai baby! Er litt urolig fordi kvalmen ikke er like sterk denne gangen (trodde aldri jeg skulle ettelyse den....). Prøver å slappe av å si til meg selv at det er tidlig enda men... Håper å følge dere andre her inne. Har tre store barn 13, 15 og 17 og en atpåskatt på 4.

Hei og takk for alle velkomsthilsner!

Hadde en SA i juli, og har kjent de samme mensmurringer denne uka som jeg gjorde i forkant av SA'en i juli. Men ingen blødninger denne gang. Har vært hos lege igår og idag og tatt blodprøver, legen håpte svarene på hCG nivået skal være klare i morgen, så nå vingler jeg mellom tvil og tro på at dette skal gå bra....

Håper jeg får bli her inne hos dere!

Hei

Sykehuset hadde rotet med blodprøvene mine, så fikk ikke svar før nå på tirsdag, og da hadde hCG nivået steget fra 17000 til 19000, så det bekreftet at jeg er gravid.

Men igår fikk jeg igjen disse grusomme mensmurringene igjen, skjelvinger og diarè. Ble helt satt ut og måtte gå hjem fra jobb. Jeg skrek meg til en time hos min gynekolog idag, og der så vi et lite hjerte som banket! Kom nettopp hjem nå, lettet, men samtidig vil ikke denne ekle tvilen slippe taket!

Har noen andre hatt typiske menssmerter i svangerskapet, og likevel gått bra? Jeg hadde ingen menssmerter i mine to foregående svangerskap, bare det som endte i en SA i sommer.

Jeg har hatt sterke mensmurrringer omtrent hele tiden. Hadde det også med førstemann (som nå er 15...). Nevnte det til JM i dag fordi mensmurringene etterhvert har gått over til vonde kynnere.. Så lenge mormunnen er lukket er alt helt i orden, sa hun!

Og menssmerter/murringer er altså helt normalt og ufarlig. Det tyder bare på at livmor vokser og strekker seg fikk jeg vite...

Men det er fryktelig å gå og kjenne på det! Jeg har vært nervøs omtrent hele tiden pga det!

Nå er vi omtrent 18 uker og jeg har bestemt at denne gangen går det bra!! (Mistet 3 ganger i fjor UTEN mensmurringer, så det er tydeligvis ingen garanti for at det går bra..)

Masse lykke til, jeg håper og tror det går helt bra med deg!!

=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...