Gå til innhold

Noen som tisser mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg må tisse hele tiden, blir sprø av dette her, løper som en galning på do.

Er så lei av dette. Føler det lekker å, vet ikke om det er urin eller fostervann lekkasje. Hva er grunnen til all den tissinga her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke livmoren som presser på urinblæren? er jo helt normalt! men irriterende enkelte ganger ja, som når man er på kino o.l

Skrevet

Vet!! hehe.. Jeg også føler at jeg "lekker" litt. Går ofte på do, (men d tar jeg som normalt og tenker ikke noe spes over), en del knipeøvelser gjør jeg også. Men synes også at jeg har litt mer enn normalt "utflod/væske" som kommer ut, og har nå blitt at jeg som regel går m truseinnlegg pga d å.. Har vært plaget en del mer m soppinfeksjon i løpet av svangerskapet, men heldigvis fri for d nå. ;) Spurte jordmor ved siste kontroll og hun mente d var helt normalt å evt ("lekke")/få litt mer væske ut av skjeden i forbindelse m svangerskap. Så mest sannsynlig ikke noe å bekymre seg over :)

Skrevet

babyen presser på blæra de så det skal ikke mye til før den kjennest full.det er helt normalt og skjer så godt som bestandig siste mndene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...