Pearly Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Når jeg skal et ærend i byen vil jeg gjerne ta en stopp så gutten min på 16 mnd kan få kommet seg litt i byen og gått litt rundt og lekt litt. Vet selv bare om noen få steder: cafeen i 3 etasje på Glasmagasinet, kjøkken og bar i møllergata v youngstorget. Men hva med kjøpesentrene?
-carina- Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Håper noen har noen gode svar til deg, for det hadde jo vært kjekt å vite... Ellers er det vel kanskje ballrom på de fleste BurgerKing og McDonalds? )
Pearly Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Ja ballrom, men der må de vel være minst et par år? Min er 16 mnd.
-carina- Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Ja, de må kanskje det... Tror kanskje jeg hadde latt min på 13 mnd gå inn der dersom det ikke var andre barn der. Men er det mange barn der inne kan det jo bli litt viltert... Håper noen andre har gode forslag, for hadde vært kjekt å vite selv også. Tror bare dessverre det er dårlig stelt! :o/ Du har jo den fine lekeparken i Frognerparken. Eller Child Planet på Majorstua. Ellers er det dårlig med lekeplass for de små tror jeg... Er vel forresten også et lite lekeområde ute like ved Lektern på Aker brygge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå