Gjest Skrevet 10. september 2007 #26 Skrevet 10. september 2007 ZikkZakk, hvorfor skulle jeg gidde å lyve om noe sånt da? Jeg har øyne i hodet og speil i huset, jeg ser at det ser fint ut og det får jeg ofte høre også:-)
klg,2 boys now:) Skrevet 10. september 2007 #28 Skrevet 10. september 2007 hehe noen som vil krangle her.må si meg enig i at jeg ikke tror håret er sund,ser kansje greit ut,men trur nok at hvis jeg har tatt på håret ditt så hadde jeg kjent det ganske fort.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #30 Skrevet 10. september 2007 Ganske frekt av dere å insinuere at jeg lyver, hvorfor gidde å lyve om noe sånt? Dessverre er ingen av mine kjente på her i kveld, de kunne gått god for meg. Men greit, tro hva pokker dere vil, jeg vet at håret mitt ser bra ut. Herlighet.
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. september 2007 #31 Skrevet 10. september 2007 Når i helvete skal man få tid til å bruke krølltang i 10min a? Har ikke tid til det i hvert fall.... Håret mitt har mistet all fall etter fødselen. Det er tungt og langt og kjeeeempe kjedelig! Skjønner ikke hva jeg skal gjøre med det. Ønsker meg bare litt krøll eller fall!! Hva kan man gjøre da??
klg,2 boys now:) Skrevet 10. september 2007 #32 Skrevet 10. september 2007 klipp deg da.hvis du ikke har 10 min å ordne håret på så bør du ikke ha langt hår,.ofte ikke så dumt å fåseg en god hårklipp.hjelper mye på fall å det:)
ALIICE Skrevet 10. september 2007 #33 Skrevet 10. september 2007 Ta en skikkelig kraftig ROTPERMANENT så slipper du ever å stelle håret ditt, for da detter det nemlig av! Eller du kan ta en Britney, ho var også lei av å stelle håret sitt!
klg,2 boys now:) Skrevet 10. september 2007 #34 Skrevet 10. september 2007 hehe sorry men må le nå.endelig noen som deler mitt syn på permanent.var bekymret i starten her da alle sa at ja det var så fint.huff skremmede.
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. september 2007 #35 Skrevet 10. september 2007 Har klippet håret etter at jeg fødte - hjalp ingen ting på fallen. Er avhengig av å kunne sette det opp i hestehale, ellers blir jeg sprø. Korte-kort hår er uaktuelt. 10 min på hår og så skal man rekke og spise, dusje, sminke seg, kle på seg, vekke mann og barn... Skjønner ikke at noen har tid til det! Jeg går rett ut av dusjen og lar håret lufttørke... Håret er sund og sterkt uansett, men helt rett...
klg,2 boys now:) Skrevet 10. september 2007 #36 Skrevet 10. september 2007 hva med å bruke noen hårnåler å få det litt opp eller evt litt bortfra ansikete,det kan også være kjempe fint å tar max1 min.nesten så er det bedre des mindre nøye du er.så mye fint som kan gjøres med langt hår som ikke tar noe tid.lek litt med det når du har tid.så lærer du deg noen metoder til travlere tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå