Gå til innhold

jeg har langt hår, vurderer å ta permanent, store krøller, er det helt ut eller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke om det er ut jeg.. Men ville bare si at jeg også synes det er fint.

Savner det håret jeg hadde i slutten av tennåra. Langt hår med sånn passe "utgått" permanent...

Langt bølgete hår detter ut etter 1-3 uker.

Viss du tar så lite krøll i et langt hår som er tungt blir de borte. Alt langt hår er tungt.

Da må du heller gå for normal krøll som detter ut etterhvert.

Ellers er krølltang og bølgetang en fin ting.

Det har jeg:-) Håret mitt er langt, ned til korsryggen. Har alltid hatt veldig tykt hår, men etter ammingen så ble det veldig tynt:( Jeg vurderte å klippe det for langt, tynt hår er ikke pent, men så kom den glupe ideen om at bølger ville få det til å se tykkere ut. Og det hadde jeg jo rett i;-)

Jeg gikk til frisøren og brukte de største spolene de hadde (sånne avlange stilker, på en måte) som håret ble tvinnet rundt.

Jeg er kjempefornøyd og har fått masse komplimenter:o)

Annonse

Da er du heldig som er en av få det holder på:-)

90% av de permanente vi har tatt på jobb hvor kunden bare vil ha litt bølger har gått ut etter svært kort tid. Kundene fikk beskjed om det og måtte gjøre det på eget ansvar.

Men om kunden godtar krøller som faktisk er krøller til å begynne med så går det somregel alltid bra:-)

Jepp, det er pent! Men erfaringen min er at store krøller detter veldig fort ut, og dessuten kommer håret til å se helt forjævlig ut etter et par mnd, for permanent ødelegger håret. Sverger til krølltang som lager store krøller=)

NEI NEI NEI du må ikke finne på å gjøre det.tørker ut å ødelegger håret dit.det erdet styggeste jeg ser og JA DET ER UT!!!!!!!! har vært det i godt over 10 år nå.vi tar ikke engang permantent der jeg jobber pga hvor stygge skader det gjør på håret og hvor lite pent resultatte.nei krøll håret med tang eller retttang du eller ruller.spar håret ditt.

Hehe, frisøren hadde sine tvil, for å si det sånn. Attpåtil en lærlig som satte det, hun hadde aldri gjort det før! Jeg går tilbake til henne når behovet melder seg, men krøllene ser enda fine ut. Det ser naturlig ut også, faktisk. Noen korketrekkere innerst, resten er bølgete. Jeg har aldri vært så fornøyd med håret mitt som jeg er nå:-)

Annonse

Bra at du er fornøyd:-)

Jeg syns og at det er kjempe fint:-)

Men svært mange tror at de kan ta en permanent og få store lokker/bølger. Men de fleste (ihvertfall kjendisene) er stylet! De har ikke perm.

struktur er permantent.å hufsemor du måtta vært veldig heldig.har enda ikke sett en eneste bra perm.så legg ned hele greiene.

ingen problem å ha noe ruller i håret eller bruke en retttang tar 10min d.istde for at håret ditt bruker 14timer på å tørke å du blir sende ut som ett brusehode etterpå..

Skal tilstå jeg trodde det samme, men ble fort tatt ned på jorden igjen. Men poengterte jeg ville ha så store krøller som mulig, afrokrøll var ikke et alternativ!

Lærlingen som satte det syntes det var kjempefint og bestemte seg for å gjøre det samme selv da hun så resultatet. Og dette var en ung jente på rundt 18 år, hadde det vært så ut så hadde vel hun visst det? ;-)

det er nok ren flaks.er nok mere på håret ditt ikke mye med oljen som blir brukt.den er så sterk at det er under at håret ikke faller av med det samme..har sett flere tilfeller av det...du har nok hatt en god porson flaks.å ikke gjør det igjen på håret ditt ihvertfall.

Det kommer jeg nok til å gjøre, håret mitt ser så fint ut nå og mye lettere å sette opp. Hvis jeg ikke er så heldig neste gang så får jeg bare klippe meg, surt, men hallo, det er bare hår, det vokser ut igjen...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...