Frk. Vable Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Sove DukkeLise Sov og bli stor.... men hva så??
Odine! Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 http://barne.koordinatoren.com/index.php?option=com_content&task=view&id=47&Itemid=58
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 saov dukke lise sov og bli stor og mens du sover våker din mor ingenting vondt (noe, bruker bare synge iiin jeg hehe) vuge kan (neo igejn som jeg ikkie helt vet, sier bare no) mor er jo hos deg og hun passer på.
Frk. Vable Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Hehehe, jeg synger nesten det samme som deg, men istedet for "Ingenting vondt" synger jeg "tett inntil lala" osv...
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Ikke langt i fra originalen ov Dukkelise, sov og bli stor, og mens du sover, våker din mor. Ingenting vondt din vugge skal nå. Mor er jo hos deg, hun passer på.
Musemor med tre søte små Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 sov dukke lise sov og bli stor og medens du sover våker din mor slett intet vondt din vugge skal nå mor er jo hos deg og passer på.
Frk. Vable Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 ÅJA, det er den teksten jeg har fått "tett inntil" fra.. Det rimer jo litt på "slett intet"... hehe
Hufsla Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 hva med teksten på "vi har ei tulle med øyne blå"?
Musemor med tre søte små Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Vi har en tulle med øyne blå med silkehår og med ører små og midt i fjeset en liten nese så stor som så - Så bløt som fløyel er hennes kinn og hun er deilig og tykk og trinn med dukkehender og to små tenner i munnen sin Og hun kan bite i sine tær og hun kan danse foruten klær og hun kan spise og stå og vise hvor stor hun er Og tulla rusker i pappas hår og ler og vinker til den som går og baker kake og lar oss smake på alt hun får I baljen plasker hun, kan du tro! Vi hører aldri hun skriker nó Nei, jamen skulle du se vår tulle hvor hun er god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå