Gå til innhold

Vondt i magen var blindtarmbetennelse...


mto2

Anbefalte innlegg

Hadde eit innlegg her på torsdag om vondt i magen og kva eg skulle gjere. Etter eit par timar med knallvondt, ringte eg endeleg legekontoret. Ringte ikkje akutt-telefonen, men venta til etter lunch... og fekk beskjed om å komme med ein gong, og fekk ikkje køyre sjølv. Frå legen vart eg sendt i ambulanse til sjukehuset, og første kontrollen var sjølvsagt ul. Og alt stod bra til med den lille. Låg der og vinka til oss :) Men blindtarmen såg ikkje like bra ut... Heldigvis gjekk det over utan operasjon, så eg slapp med vondten og skrekken. Viss det blir noko neste gong trur eg at eg ringer legen litt tidlegare.... Lærdomen min er: ikkje gå heime åleine med vondt i magen og ver redd, men ring legevakta. Kanskje noko andre som ikkje vil plage legen unødig kan lære noko av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må først si; det var godt det gikk bra! Det er alltid bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite...

Legen er jo der for deg,og ikke omvendt! Blei skikkelig letta på dine vegner nå! Hva hadde skjedd om du hadde mått operert? Hadde alt gått bra med den lille da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg spurte ikkje. Ville kanskje ikkje vite, for innbiller meg at det hadde gått bra. Men det er sjølvsagt ein rissiko som eg var veldig glad for å sleppe. Var bare letta over at alt står bra til med den lille, eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen anestesileger liker å gi narkose til gravide, men står det om livet så gjør man det selvsagt. (Og blindtarmbetennelse er jo livstruende hvis den sprekker..) Jeg tror nok det ville gått bra med deg og den lille, men det beste er selvsagt å slippe kirurgiske inngrep når man er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...