Gå til innhold

UL i morgen men i tvil (samme som på 2.trim)

Gjest

Anbefalte innlegg

I morgen er det endelig min tur og i starten var jeg helt bestemt på å ikke vite kjønn men så snudde det om, så ville vite for da kanskje jeg kommer nærmere barnet men nå vet jeg ikke lenger.

Vite eller ikke vite??

Er jo sååå mye mer spennende å ikke vite men vet ikke om jeg klarer å la vær.

Blir sprø av å tenke frem og tilbake nå:o)

Fortsetter under...

jeg trodde ikke jeg ville vite det... men når jeg lå der, helt mot slutten så klarte jeg ikke la være å spørre...var såååå nyskjerrig:) Glad jeg fikk vite det. Vi fant navn og jeg følte en veldig sterk knytning til lillegutten som vokste inne i magen min. Også syntes jeg det var så deilig å handle inn/arve ting av slekt og venner som også har gutter.

Kanskje vil jeg ikke vite nestegang...

og det er ikke sikkert du kan få vite det selvom du ønsker... er ikke alltid babyen ligger slik at de klarer å se det...så du ikke blir superskuffa fordi du ville vite..

Lykke til i morgen! UL er stas!

Jeg følte en mye sterkere knytning til vesla i magen etter at jeg fikk vite kjønn. Da ble det liksom en ordentlig baby der inne, ikke bare en tanke. Også er det jo ganske praktisk da, med tanke på fargevalg til klær osv.

Men vi er jo forskjellige, og noen synes det er mer spennende å vente. Uansett er det jo ikke sikkert at babyen din ligger slik at det går an å se kjønn. Jeg måtte gå til en privat UL for å få vite kjønn, da de ikke kunne se det på sykehuset (evt. ikke ville si det).

Masse lykke til!!!

Da har jeg vært på UL og var ikke store opplevelsen, Bebisen min var visstnok fortsatt litt liten så må tilbake 3.oktober.

Bestemte meg for ikke å vite kjønn så skal bli spennende å se om jeg klarer å holde på det til neste UL...

Herregud det er jo sååååå lenge til 3.oktober.. buhu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...