Gå til innhold

Noen flere som er ca 7 uker på vei ?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er akkurat 7+0 idag jeg :) Er kvalm som bare det...ligger i senga nå og skal nok snart sove litt. Er den eneste tiden jeg ikke er kvalm..hvordan er formen til dere andre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 8+0 i dag så da er vi jo ganske likt :) kvalmen begynner å minke nå heldigvis.. Kaster ikke opp mer, og er ikke alle dager jeg er kvalm lenger.. Merker matlysten begynner å komme tilbake også, men er ikke helt på tipp topp.. Jeg sliter mest med svimmelhet, blir fort sliten og at jeg begynner å få vondt i ryggen og hoftene.. Håper dette er noe som forsvinner ganske raskt.. så vi får se :)

Skrevet

Er 7+1 i dag og føler meg grønnblek i fjeset hele dagen...

Kvalmen merket jeg ingenting til i mitt forrige svangerskap, og heller ikke sist (mistet i MA i juli), så denne gangen kom det som lyn fra klar himmel...

Og jeg som ikke trodde jeg kom til å bli kvalm..En annen følgesvenn er trøttheten, men den er litt enklere å forholde seg til. Så lenge jeg ikke har møter etter lunsj på jobben, så holder jeg meg oppegående og våken frem til jeg kommer hjem i hvertfall, men etter det så synes nok min fotball-spillende sønn at mamma er litt vel kjedelig, siden hun sitter mye i sofaen :(

Gleder meg til et sprudlende overskudd og normal ansiktsfarge kommer tilbake!

Dette var litt sytete, men jeg føler meg litt elendig...Lover og komme sterkere og mer positiv tilbake:)

Klem

Skrevet

Jeg er 7+0 idag. Var kjempekvalm og har ikke spist ordentlig idag. Vært så kvalm

Skrevet

jeg er 7+1 idag. og formen er veldig bra. ikke dårlig en dag med nr en og heller ikke nr to(mistet nr to i ma) så jeg har ingenting å klage på.. men det kan komme noe etterhvert, så bank i bordet;)

Skrevet

7 uker på torsdag her:-)alt vel,men er bare veldig trøtt og sliten....

Skrevet

Er 6+5. Kjent på kvalme for første gang i dag... Huff... Prøver å innstille meg på at det er noe jeg har spist da jeg har bestemt meg for at jeg IKKE skal plages med kvalme :) Er fast bestemt på å bli en sånn gravid som alle misunner som bare er pigg og fresh hele tiden! Så det så!

Skrevet

Hei!

7+1 i dag - og suuuperkvalm hele døgnet!! Vært de i over 2 uker. Helt likt som sist da jeg var kvalm non stop fra uke 6 til uke 15. Håper SÅÅÅÅ dette ikke varer like lenge!!!! Blir virkelig gal snart. Har prøvd så mye også, men ikke noe hjelper. Og piller vil jeg ikke ta...

: (

Klem fra en som ikke kan fatte hvordan man skal få de neste ukene til å gå fort...

Skrevet

Er noe rundt 7 uker jeg også....Er heldigvis ikke kvalm,var ikke det md første mann heller.Gleder meg bare til mage blir større jeg nå:)

Men lurer også på noe...Blir magen fortere større med 2 mann...må gå rundt med store t-skjorter jeg for å skjule det litt...har litt mage fra før av altså men har en kul der lissom...noen andre?Syns det er så veldig tidlig å få mage alt jeg...

Skrevet

jeg er også 7 uker på vei. passe småkvalm, VELDIG trøtt og ukonsentrert.. blir ikke gjort så mye på jobben nei..

Jeg lurer også på om magen kommer tidligere med nr 2?

Skrevet

Jeg er gravid med nummer to, mistet da jeg var 7 uker på vei, og hadde fått mage da, liten kul. Men nummer en tok det 12 uker ca.

Skrevet

Uff, føler med deg!! Jeg er 7 + 1 i dag å har vært på UL å sett hjertet slå. Så nå krysser jeg fingrene for at det går rett vei denne gangen. Ingen store plager enda foruten om at energi nivået er veldig lavt. Vil bare zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..............

Skrevet

Er vel rundt uke 7 (ikke helt sikker enda - skal på UL om noen dager).

Men kvalmen er der gitt. Verst om kvelden for meg, sånn var det sist også. Da var jeg kvalm til uke 17 og håper for alt i verden at det ikke blir slik denne gangen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...