Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hvis jeg skulle fått en datter en dag.... (venter gutt) Hun skulle hett Perla!!!!!! Perla. som en perle......unik....... sukk
Vannmann35 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 He, he - da jeg var liten leste jeg en bok om tre asiatiske søstre som het Jade, Perle og Edle - så forelsket meg i disse navnene da. Tror derimot ikke jeg ville valgt de i dag. Personlige ville jeg følt det var flaut å presentere seg som Perle/a - har ikke så høye tanker om meg selv er jeg redd...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Men hvis man begynner å tenke sånn, blir det jo litt flaut å presentere seg som Johannes feks. hvis du vet hva det betyr? og av det Johanna
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 spesielt navn...
Vannmann35 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Joda, sikkert - men å presentere som Perle/ Perla blir litt mer direkte synes nå jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå