Dronning Skrevet 10. september 2007 #1 Del Skrevet 10. september 2007 Sliter med symptomgivende bekkenløsning og kan ikke være i jobb og går derfor hjemme å trasker hver eneste dag. Smertene har ikke vært så intense denne uka, noe som har vært svært godt. Har hatt mye vondt i ryggen og strekksmerter i magen, men denne uka har jeg ikke kjent noe til det. Så denne uka har nokk vært den letteste til nå, og selvfølgelig havnet jeg i influensa, så jeg fikk ikke nytet denne uka slik jeg hadde håpet. Har kjent liv fra prinsen hver dag, flere ganger om dagen, siden uke 20, men nå kjenner jeg det sterkere. Ingen tvil om at han vokser seg stor og sterk! Han har fått seg et slags mønster, og er mest livlig og våken på formiddagene og på kveldene. Av og til er han helt umulig når jeg skal sove, da hjelper det å synge en nattasang til prinsen og at barnefaren maserer magen helt lett. Det liker både jeg og prinsen! Har fått hyppigere vannlating denne uken. Og har merket at lukkemusklene i magesekken og den i urinblæren er blitt svekket, har sure oppstøt hver dag og hvis jeg nyser eller hoster hender det at det kommer noen dråper. Det er helt normalt. Men veldig ubehagelig og føles veldig uhygienisk ut. Nå begynner strekkmerkene å komme, men bare på brystene, fåreløbig. Dette er nokk det verste jeg har opplevd til nå. Smører meg inn med babyolje hver gang jeg dusjer og smører meg med spenol hver kveld. Men dette har ikke hjulpet noe særlig for meg. Men var verdt forsøket! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10339246-uke-24-letteste-uken-min/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå