Gå til innhold

Jippi jeg er gravid-og ny her:-))))


(((( 2 kids-gutt og jente))))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis! Da er vi ferskinger begge to! (Testet pos torsdag.) Jeg skal være anonym en liten stund til... Flere venninner som også prøver, og som er på BIM :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...ja da er det best å holde seg anonym en stund til-gratulerer masse til deg og:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du tremin da pippi??? Jeg har vel 22 mai etter termin kalkulatoren her... min egen termin er 20.

Det satt på første forsøk for oss! Enn for dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første forsøk på oss også:-)) Utifra termkalkulator så har jeg termin 17 mai-hurra:-)) har du vært hos lege? evt når bestiller man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hadde 18 mai med forrige,men fikk 20.

Var hos lege i dag,da jeg har hanglet litt i det siste! hadde en liten mistanke om at jeg muligens var gravid,så tok med en urin prøve! Hcg viste svakt positivt,men har ikke IKM før i morgen eller onsdag... Fikk ny time fredag! Får nok en del oppfølgning dette svangerskapet,da det forrige var ekstremt tungt!

Det vanlige er vel å få time rundt uke 12... men kan nok sikkert være lurt å bare bestille,da det sikkert er litt ventetid!?

Hvor i landet holder pippi til da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt at du får god oppfølging denne gang da:-) Jeg har en gutt på 3,5 år og husker at jeg bestilte legetime med en gang-veldig ivrig da:-)) Er litt mer avslappet denne gang kjenner jeg og godt er det:-) Pippi bor i Rogaland og ikke i Sverige:-)) he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ganske så rolig jeg også,men må innrømme jeg er piss redd for å bli like dårlig som sist! Ska prøve å ikke tenke den veien i det hele tatt og bare nyte det lille som vekser og gror... Er en helt ubeskrivelig deili følelse og ser virkeli frem til våren!!!

Prinsessa bor i nordens paris! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja prøv å kose deg masse med spiren-det skal jeg:-)) Ikke ta sorgene på forskudd...Ja vi gleder oss til våren:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...