Krysia Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Når jeg ammer, lekker det så veldig fra den andre puppen. Det kan komme opp mot 60 ml rennende. Jeg samler det opp med en liten kopp. Men det er problematisk; aldri hånda fri - og når jeg da ikke er hjemme og kan ha puppen løs, går alt dette i ammeinnleggene, dvs. tvers gjennom og gjennom bh-en. Noen som har tilsvarende problem? Hvor lenge varer det...? Syns ikke det er noe stas altså.
Expat Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Det finnes melkeoppsamlere på apoteket, løp og kjøp! De ser ut som en smultring med et skjold på baksiden.
Simåne Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Trykk inn brystvorten mens du ammer, da stopper spruten ;-)
Krysia Skrevet 11. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2007 Ammeskjoldene rommer ingenting! Har prøvd
Blue Lady Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Har du prøvd Avent sine? De rommer hvertfall 30-40 ml.. Bilde nr 3 her http://www.avent.com/se/sv/breastfeeding_accessories.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå